måndag

Fyyyyfan, var jobbigt att stiga upp i morse.... Usch, skolan suuuger!!
Fast en posivit grej var ju att vakna med the voice börja idag!
Åkte med nio bussen till skolan och hade engelska, lunch, tyska, fys/hälsa och so.. Ganska dryg dag.
Efter skolan så gick jag och jillen till britt och fika lite osv.
Sen åkte vi till ''emmy's'', en frisör, jill skulle slinga håret! Resultatet blev jätte fint!
Efter det så åkte vi till mig och käka middag, plättar blev det...

Efter middagen så kom lina och efter en stund till kom david.
Vi satt mest och snacka osv, tog det lugnt. hahah som alltid^^
Hahah, vi läste igenom massa gamla ''mina vänner böcker'' typ kul.
Hehe tänkte skriva upp lite, vad alla har skrivit osv.
(Det är alltså ett tag sen som detta skrivits)

Lina bäcklund:
Jag avskyr mest:
ta spruta, borra och möta fyllon.
Jag gillar mest: när emma säger fitta, haha, filma och cheerleading.
Min högsta önskan: att alla levde forever.
Vad jag helst vill bli: barnmorska, artist, fotograf.
Övrigt: jag är nöjd.

Jill holmgren:
Bästa låt jag hört:
nobody's home.
Jag avskyr mest: falska människor.
Bästa årstid: sommar (vinter).
Bästa bok jag läst: häxa ?
Älsklingsrätt: Palt.
Min idol: Per eloffsson.
Fritidsintressen: vara med emma.

Stina vikström:
Mina intressen:
dans, musik, gymnastik och boys ;)
Den bästa bok jag läst: mirakelflickan.
Jag avskyr mest: det är mycket det.
Vill helst bli: rik och bli tsm med en person som du nog kan gissa vem det är.
Bästa årstid: höst, idiotisk fråga.
Det värsta jag vet: mina tänder.

Hanna stubé:
Det roligaste ämnet:
skriva.
Förening jag är med i: trafik klubben
Min högsta önskan: att minihopp har det bra och att få en häst.
Vad jag helst vill bli: Djur sjötare (hahah observera hennes stavning) Nog för att hon var 7år men ;)

Jaa, herregud vad man kan skratta åt detta.

Aja, nu ska jag lägga mig och se lite one tree hill.
Godnatt, ha de bra!




haha jag, mami und papi.

puss på dig mamma!

fan vad sär jag ser ut^^
 
jag och hanna stubé <3

momme och jag =) <3
           


Kommentarer
Postat av: Anonym

emmsing du ser int alls ut som ett sär^^ du va ju sööt!:)

2010-01-19 @ 10:24:49
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/
Postat av: pillen

hahah, så jävla härliga bilder på dig alltså! hahah! <3<3

2010-01-19 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0