måndag

Mamma kom och väckte mig klockan typ halv tolv, då gick jag upp.
Sen satte jag mig och kolla one tree hill en stund.
Efter lite tv tittande så drog vi till farmor och fika lite, det var väl trevligt som vanligt.
Sen blev det att åka och handla lite middag osv,det fick bli egen pizza idag:)

Klockan hade hunnit bli fyra när vi kom hem och då satte jag mig vid datan ett tag.
Sen blev det att ta en dusch, städa lite och käka.
Rasmus skulle kommit ikväll, men nej det blev inte så.
Sen skulle vi ju på badet imårn men nej, inte det heller. Dom hade bara öppet till 2, så badet får bli på onsdag.
Så min kväll spenderades med david walterholm och lina bäcklund.
Hahah, vi nördade wii sport hela kvällen, det var fan roligt!
Dock så var david bättre än mig i nästan allt:( Men bowling var jag fan bättre!!!! ;D

Imårn ska rasmus komma typ vid halv tre, elr jag hoppas det.
Sen ska han sova här, hoppas jag, så det inte blir ändrat igen -.-
Hoppas också på att det blir badet på onsdag då också, vill göra ngt verkligen.

aja, nu ska jag se one tree hill!!! ;D
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha x) ibland har man inget att göra! =)<3

2010-01-05 @ 11:25:08
URL: http://hhannastube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0