myskväll hos signe!

Har varit hos signe ikväll, det blev ingen radio för bosse skulle ut och göra ngt och ville stänga ner allt.
Så det blev att ta sparken och dra till signe för en fika kväll.
Eftersom signe fyllde 15 igår så var vi där och små fira som sagt.
Vi titta lite tv, typ mtv, ganska roliga program måste jag säga.
Brooke knows best, och Hogan knows best det är en bra serie tkr jag haha, Hogan är ju så jävla över beskyddande, shit aså. Jag hade fått damp om min pappa hade varit såå^^

Iaf, i går hade vi band kväll btw.
Det var jätte trevligt, vi repade lite, anmälde oss till musikdirekt m.m.
Sen hade vi allmänt damp, hahah, fyfan det var länge sen som jag skrattat så mkt!
Älskar er tjejor! <3

Kom på att det hade varit kul att slinga håret imårn, så det ska jag göra.
Ska med jillie på stan imårn och köpa färg och sen ska vi käka lite lunch på stan också.
Blir nog en najs dag!
Ska ju till älsklingen på kvällen som sagt, det längtar jag till! :)

Aja, nu ska jag ta ngt att äta och sen ska jag fan gå och lägga mig.
Måste börja vända tbx dygnet nu aså, har gått och lagt mig typ 4 varje kväll i en vecka.
Har typ sovit till halv ett varje dag såå, imårn ska jag fan gå upp klockan tio :)
Elr försöka iaf^^
Godnatt, ha det bra!

 


six billion people in the world, six billion souls, and sometimes all you need is one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0