onsdag

Hade sovmorgon idag, det var skönt, kunde sova till åtta iaf:)
Hade engelska, tyska, lunch, so, no och till sist idrott.
Ganska seg dag måste jag säga, har varit ganska trött osv ;S Höll på att somna på fysik lektionen.
Slutade halv 4 och sen drog bandet till mig och vänta på hon som skulle intervjua oss från nsd.
Hon dök upp vid kvart över 4, och sen kom det en fotograf ett tag efter det.
Hon intervjua oss i typ 2tim och sen spelade vi en låt för henne och fotografen också.

Efter det repade vi lite, gick väl bra.
Eller alla var så jävla sega -.- Fick inte så mkt gjort om man säger sååå...
...men vid 8 tiden gick typ alla hem.

Fick veta en kul sak idag, kan knappt fatta det själv men:)
Det är tyvärr hemligt än så länge så kan ej säga ngt!
Hahah, vilken reaktion, måste sett fult ut. Typ skrek samtidigt som det blev lite glädjetårar haha ;D

Nu ska jag ta en varm skön dusch och sen blir det att gå och lägga sig i sängen och kolla one tree hill! Så får det bli... btw, hoppas att det är varmare imårn, vill verkligen åka lite skidor!
Nu har jag fan börja träna och nu när jag verkligen vill göra det så ska det fan vara bra väder!
Är taggad som fan ju!!!! :(

Aja, godnatt ha det bra!



 
Så jävla bra låtar, speciellt coldplay, så jävla grymmmmma!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0