onsdag

hade sovmorgon idag, väldigt skönt, sov till typ åtta :)
När jag väl kommit till skolan hade vi engelska, tyska, lunch, so, no och idrott.
På idrotten hade vi basket, vilket sög bajs... Lagen var så jävla kassa!!
Jag tkr att man borde ha en grupp där folk som vill ha en seriös idrott kan få vara och en annan där dom som nöjjer sig med ett g och vill slamsa bort hela jävla lektionen.
Är jävligt less på folk som är så oseriösa, då kan man lika gärna skita i att vara med ist.

Efter skolan åkte jag och jill hem till mig och plugga lite fysik och svenska.
Vi åt lite middag osv också.
Efter ett tag så kom tjejorna för att repa lite.. Det gick faktiskt bra idag.
Vi repa in den nya låten som vi gjort, eller aa, jag gjort.
Sen gjorde om lite låtar osv, kan inte säga mer än såå ;D

Just nu sitter jag och ser handboll, sverige - polen.
Inte den bästa matchen sverige spelat men... Typ igår spelade dom as kasst! ;O
Kim andersson spelade skit dåligt igår, hela laget var typ as stressade eller ngt...?!

Hahahah, jill och jag satt och fikade lite baguetter med ost och gurka...
Sen kom jag på att jag inte hade sköljt gurkan innan vi satte på dom på mackan haha.
Då sa jag: jag vågar inte äta gurkan..
Jill: vadådå?? (säger jill med munnen full av mat) AHAHAH
Jag: du ser ut som teodor (allså ekorren elr hamstern elr va dom nu är)
Jill: Jag sparar ju maten till bussfärden.
Hahahahah fan va bra! x)

Efter handbollen ska jag nog se one tree hill hahah;D ovanligt va??!
Sen ska jag sovaaaaa! 8)


En akustisk version av en mycket fin låt:) Stina filmar;D

Godnatt, ha det bra!

Har du nånsin undrat vad det är som lämnar spår av vår tid här?
Om ett liv verkligen kan ha nån inverkan på världen?
Eller om våra val spelar nån roll?
Det tror jag att det gör. Och jag tror att en person kan förändra många liv.
Till det bättre eller sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0