söndag

Mamma kom och väckte mig klockan elva imorse -.-
Jag gick upp, käka lite frulle, gjorde i ordning mig och for och hämta upp jillen.
Vi har fan varit duktiga och vart ute och åkt lite längdskidor.
Tror att vi åkte 7,5 km, det var jävligt jobbigt, man har ju verkligen INGEN kondis ;S
Sen efter det åkte jag hem och då kom rasmus och tim förbi, dom var ute och körde lite skoter.
Så fick träffa rasmus iaf 3min och fick mig en puss också :)

Sen blev det duschen och den tvn, dom visade the hills maraton på mtv.
Så man blev ju fast i det i nån timma, tkr egentligen inte att det är så bra menmen..
Efter middagden åkte vi till nåra vi känner och fika, sen blev det att hämta upp jill igen x)
Vi åkte hem till mig och kolla på Projekt runway.

Hahaha, sen så satte vi oss och kolla på massa bilder och filmer och fick idéen att göra en liten kul film.
Fyfan vad jag har skrattat aså, shit, vi gjorde filmer saktare och snabbare osv x)
Fan så höll på att gorma, det blir nog en as bra film ;)

Nu sitter jag här och jag antar att man måste börja tänka på att gå och lägga sig snart:(
Vill inte att lovet ska vara över.
Men samtidigt så vill man ju ändå ha tillbaka rutiner osv.

Ska nog kila i säng nu..
Godnatt, ha det bra!

 
ganska bra låt, kanske lite cp video men:)    lifehouse, broken! jävligt bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0