söndag

OTROLIGT TRÅKIGT!!!
Kan man ha tråkigare!? Ingenting kul händer, allt blir bara ändrat hela tiden.
Vad fan kan man göra egentligen??!
Idag har jag vaknat typ halv ett, gick upp och åt frulle och la mig framför tvn.
Sen låg jag där till halv 5, skulle egentligen varit med rasmus ikväll, han skulle sovit över här.
Men jaa, ändrat. Sen skulle vi farit på badet imårn jag, lina, tim och rasmus.. Men nej, ändrat.
Idag skulle jag vart ute och åkte lite skidor men nej, det var för kallt.

Imårn vette fan vad som händer, ska sova, sen har jag ingen aning.
Funderar på att åka lite skidor och vara lite duktig att träna, men det är säkert för kallt.
Sen hoppas jag att rasmus kan sova här imårn ist så man får ha lite kul iaf.
Då kanske man kan åka på badet på tisdag ist.

Vill inte bara slöa bort hela jävla lovet, vill göra saker.
Hade behövt fara bort, långt bort, bara hitta på ngt kul ngn annanstans!
Allt i boden är TRÅKIGT, TRÅKIGT, TRÅKIGT!!
Snart börjar fitt skolan också, jätte kul verkligen, jag kommer fan att bli utbränd aså ;s
Det kommer vara så otroligt mkt prov och skit och man kommer inte hinna göra ett skit.

I vår ska jag hinna plugga, träna, bandet, radion, kompisar och rasmus plus att ngn gång kunna ta det lugnt.
Fattar inte hur jag ska få ihop allt, men träna måste jag få in för jag SKA börja träna på riktigt nu!
Vill inte bli ngt jävla fetto som sitter vid datan elr tvn hela tiden.
Vill vara ute och rära på mig och må bra. Vill inte se ut som ngn soffpotatis.

Fan vilken kul kväll man haft, not!!!
Suttit vid tvn, surat, suttit och kollat när moa spelat the sims 3.
Vilket liv!? ^^
Rasmus ville att jag skulle komma till honom ikväll, men ne, mamma och pappa ides inte hämta.
Fick bara skjuts, och jag kunde inte sova över för att han skulle hjälpa sin bror med att städa deras garage hela dagen, så ska ju inte vara där och störa precis.

Ne, nu vette fan vad som händer....
Blir väl att sätta på ett avsnitt one tree hill, ta ngt att äta och bli ännu fetare än vad man är.
Förlåt för ett lite deppigt inlägg men är verkligen inte på humör idag.
Ha det bra!



haha ngn sär låt rasmus lyssnar på, men måste säga att den där
lilla figuren är så jävla söt! :b


yes, you are everything and i love you baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0