tisdag

Var ganska jobbigt att stiga upp imorse.. Låg kvar i typ en halvtimma i sängen.
På skolan hade vi lite hk, vi gjorde Orientalisk köttgryta med ris och det blev riktigt gott!
Sen hade vi två timmars lunch, jävligt drygt!
Men vi var i musikrummet så det var lugnt, vi kom på lite idéer till nya låtar osv!
Sen hade vi matte, inte så roligt men det gick bra.
I stort sätt har vi haft två lektioner idag^^

Efter skolan så for jag hem och tog det lugnt, såg tv osv.
Ska börja plugga nu, har fysik prov på torsdag. Kan nästan allt, har bara lite kvar att plugga in.
Stina kanske kommer förbi och pluggar lite, hon glömde sin fysikbok i skolan såå^^
Vet inte vad som mer händer.. Kanske far och åker lite skidor.

Btw så har jag fått en skoter i födelsedags present, kanske inte världens snyggaste osv, men det spelar ingen roll!
haha, ska bli as kul att få köra! Ska ju ta mitt förarbevis i helgen.
Det blir nice! Tack mamma och pappa! <3

Ne nu ska jag dra och plugga.
Ha det bra!


hahah, stina på bussen i morse^^


I've been looking for you everywhere, how did you find me first?


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare av er<3

nice pic ;)

2010-01-26 @ 21:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0