torsdag

Gick till bussen som vanligt klockan kvart i åtta, och när jag kommit fram till busshållsplatsen ringer lena...
..som säger att sören är sjuk så vi har ingen musik. Man ba, yes, kul....
Då gick jag och mötte stina som kom springandes som ett psyk hahah! Så vi vände och gick till stina en stund!
Där la vi oss i hennes säng under tecket och värmde oss lite och titta på vänner och how i met your mother.
Eller titta och titta, men halv sov/titta. Var så jävla trött så höll på att somna hela tiden.
Men då ropade stinas mamma och frågade om vi ville ha lite äppelkaka, så då masade vi oss upp och fika lite.
Det var verkligen gott, uppiggande med lite socker i magen:)

När vi väl kommit oss till skolan hade vi matte, typ rymdgeometri elr vafan det heter.
Sen hade vi lunch, det var gröt, eller man kan fan inte säga att det är gröt, mest vatten bara.
Efter det så hade vi tyska, fys/hälsa, so, no och svenska.
Dagen har gått så jävla segt aså ;s Trodde aldrig att den skulle ta slut!

Efter skolan åkte jag hem och vila lite, eller typ satte mig vid datan osv..
Sen åt jag lite middag, (stekt palt) och det var super gott!
Efter det satte jag mig vid datan igen och sura, för att jag inte fick åka skidor idag:( Jävla skit!
Får hoppas att det blir varmare till helgen och veckan så man kan åka som ett psyk! :)

Klockan halv sju gick jag över till lina för att åka till radion.
När vi väl kom dit så var såklart bosse där, var kul att träffa honom! :) Har ju inte träffat han på typ en månad.
Sen så börja vi sända osv och det gick bra som vanligt..
Vi hade som inget spec tema eller såå, vi spelade mest bara låtar som vi tycker e bra helt enkelt.

Imårn ska jag med jillie vanillie till luleå efter skolan, ska bli mys att få fara iväg med knuttisen! :)
Hon skulle köpa nå jeans osv.. Får se om jag hittar ngt.. Hade behövt nå leggings och nån tröja typ.
Är så jävla less på allt jag äger aså, typ tråkiga kläder!!
Ska nog försöka hitta nå vardagskläder osv.

Fredag kväll ska jag nog bara vara med tjejorna och ta det lugnt, vi hittar väl på ngt skoj:)
Annars i helgen har jag inte planerat ngt spec, bara att åka skidor och träna om det är bra väder och temp.
Måste hinna vara med rasmus också, får se, kanske blir på lördag då eller ngt sånt.

Nuu ska jag ta en dusch och sen ska jag lägga mig och se one tree hill som vanligt.
Slänger ut lite bilder;)
Godnatt, ha det bra!



 



 

 

 


Världen är alldeles för farlig att leva i, inte på grund av de människor som gör det onda, men på grund av de människor som står bredvid och låter de gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0