torsdag

Var ett helvette att stiga upp imorse.. Försov mig i 40min.
Sen åkte jag till skolan, var as kallt att gå till bussen!
Fan vilket skit väder det är, blåsigt och jävligt! ;s Hoppas det är varmare imorn så jag kan åka skidor.
Hade fysik prov idag, det gick väl ganska bra, har väl ett g iaf.
Annars har dagen i stort sätt varit cp tråkig och har stört mig som fan på typ alla! -.-

Ikväll blir det radion och sen made in sweden. Efter det måste jag plugga svenska.
Vill att det ska bli helg.... Eller a, kommer inte få sova ut ngt alls:(
Ska gå skoterkurs i helgen, fredag från 18.00-21.00 -.- Typ drygt.
Sen på lördag 10.00-13.00, och söndag från 09.00 och framåt, då är det uppkörning.
Kommer bli jobbigt, men samtidigt så vill jag ju verkligen ha skoterkort så det är bara att fara dit och se glad ut.

Kommer iallafall hinna träffa rasmus i helgen och det blir super!
Saknar honom:( Hatar när han är borta!

Nu ska jag nog ta en dusch och sen äta lite middag.
Ha det bra!

 

 
Har fastnat för Brooke Hogan, hennes musik är väl okej:)
Men henne som person gillar jag, när man sett serien ''brooke knows best'' så
kan man inte annat än tycka bra om henne! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0