torsdag

hejsvejs!

Har varit en jävligt seg dag hitills, har sovit till ett typ sen ätit lite pizza och kollat tv med jill.
Sen tog jag en dusch, och nu sitter jag här.
Har radio ikväll, så ska dit halv sju och vi börjar sända klockan 19.00, lyssna!
Efter det ska vi nog till signe och fika lite, hon fyllde 15 igår så vi ska fira henne lite.

Imårn vette fan vad som händer så dagen allså, hade vela hitta på ngt kul!
Men det är så jävla kallt, så man kan ju inte vara ute ;s
Hade vela fara och bowla elr ngt kul.

På kvällen ska jag iaf till rasmus och sova över där!
Kommer nog bli jätte mysigt, vi har alltid mysigt när vi är med varann.

Snart är det skola.........Fyfan säger jag bara, fatta att jag kommer döööö!?
Vill inte, vill inte, vill inte, vill absolut inte gå dit på måndag!
USCH!
Vill ha sommarlov och ta det lugnt och sen börja på estet så det händer ngt kul!!

Aja, nu ska jag fixa mig lite grann osv, äta middag.
Kanske skriver lite ikväll ;)
Ha det bra!


Så jävla grym låt, får rysningar när han sjunger refrängen!
Han har en awsome röst och han är jävligt tonsäker.
Lyssna och njut!

And who is gonna save you when I'm gone?
And who'll watch over you
When I'm gone?

You say you care for me
But hide it well
How can you love someone not yourself?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0