you will catch me if i fall

Jag trodde inte en människa kunde betyda så mkt för en.
Hade ingen aning att jag kan känna så starka känslor för ngn, trodde inte att det var möjligt.
Men nu är det så att jag känner mig så jävla lycklig, bara tanken av dig får mig att le.
Kan man känns så starkt för ngn så det ibland gör ont?!
Varje sekund som jag är ifrån dig saknar jag dig, tänker på dig 24/7 och kan inte vara gladare när jag är omkring dig.
Du betyder så otroligt mkt för mig, skulle aldrig lämna dig, skulle aldrig kunna hata dig, vad som än händer så kommer jag alltid älska dig!

"jag älskar dig som fan, vill aldrig att det ska ta slut och du fyller tomrummet i mitt hjärta"

När man är med dig kan man inte vara sur, inte arg, inte ledsen.
Så fort du håller mig nära dig och när jag liggen i dina armar kan man bara vara lycklig!
Du gör så att allt blir lättare, du är den som alltid är positiv och glad.
Du gör inte problem så stora och du hjälper en att glömma allt dåligt!
Kan man ha en bättre pojkvän? nej, det kan man inte.
Vi har inte alltid haft det så lätt men vi har ett sånt starkt band mellan oss som aldrig kommer förstöras.

"jag älskar dig mer hoppas du vet det och förstår det saknar dig varje dag <3333"

Jag försöker att skriva en text om dig
Försöker skapa ord, som beskriver..
Men sanningen är den, att mellan dig och mig finns det inga ord,
inga texter som kan förklara min kärlek till dig!


Puss på dig sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0