Repdags!

I morse regnade det, då somnade jag och jill om till halv ett då lina ringde och väckte oss.
Så vi gick upp och gjorde lite frukost/lunch, det blev våfflor för mig och nudlar för jillen.
Sen såg vi bambi, hahah, det var så länge sen jag sett den och den är så sööt!
Vid 2-3 tiden sprack det upp och det blev äntligen fint väder..
Då passa jag på att sola lite, fick ändå lite färg :)
Hoppas på bra väder imårn så man får fara och bada.

Nu ikväll ska vi repa sen vet jag inte riktigt..
Ska iaf umgås med stina, stina, jillen och jossan :) Det blir nog kul iaf!

Puss!



- I'll find a milion ways to say i love you, i'll sing a milion songs to make you smile.
But i can't turn back time, and i can't make you mine. It's impossible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0