då sitter vi här igen...

..och kollar på massa roliga klipp, hahah, robert gustavsson är ju så jävla bra aså!
Annars idag har jag varit i klinten med min kära vän lina bäcklund.
Första åket för i år måste jag påpeka, och jag bröt inte benet david! ;) hah.
Men fan vad det är dyrt att åka, shit, jag mamma och moa betala 500kr för ett eftermiddags kort..
Det är helt jävla sjukt!! ;s Man kommer inte att ha råd att åka fler än 5 ggr max denna vinter.
Var inte världens bästa före idag heller, eftersom det blåser så blir det värsta snövallarna i backen och det är jävligt läskigt att åka dåå.... Man vet aldrig vars det slår igenom.

När jag kom hem så käkade jag middag och sen kom momme förbi me nå halsband till mig:)
Sen fikade vi lite hallon och glas, det var jävligt gott!
Efter ett tag kom jillen, för hon ska sova hos mig idag:)
Vi missade ju desperate housewives igår, såå pappa spelade in det så vi såg på det idag.
Jag och jill kom på att vi ville göra en låt, men det blev bara en vers, brygga och början på ref.
Sen slutade idéerna komma och då går det inte längre..
Hahahh, då flippa det ur som vanligt och vi börja herma christina aguilera haha, det låter ju så vackert!

Imårn blir det skoter utflyckt, ska bli roligt som faaan!
Det var fan länge sen som vi körde, så vi får väl se hur många volter och fastkörningar det blir.
Sen kanske det blir lite filmning with the girls ;)

Just nu ska vi snart gå och basta men först blir det FIIIKKAAA! =) 
Jag och jill tkr om mat!

Just nu:
jill: Ska vi fika???!!! =)=)
Emma: ja det ska vi. Det är gott.
Jill: åhhh, vad gott.

HAhahahahhaah! 

 




Du vill ligga med mig men det går inte :)


Kommentarer
Postat av: david

du har bara tur som inte bröt nå ;)

2010-03-04 @ 17:16:52
URL: http://daavd.blogg.se/
Postat av: Jilll

hahah, vi är fan bbäst! ;p

2010-03-05 @ 01:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0