Fredag

Har klarat av skoldagen rätt så bra iaf, har bara haft så förbannat ont i huvet hela dagen.
Idrotten var värst, ville bara dö, trodde jag skulle spy eller ngt...
Mamma kom och hämta mig efter skolan och då for vi och handla till pappas 40års fest som äger rum imårn..
Iaf så mådde jag bättre när jag fått en tablett osv.
Faan vad jag och mamma har köpt massa, typ 11 läsk, 10 chipspåsar och annat och 4 stora burkar lösgodis på dollar store. Kostade bara 400kr.. Sen as mkt sallad och annat på supermarket. Vart lite dyrare.

När vi handlat så for vi och hämta upp rasmus så jag skulle få träffa honom ett tag.
Vi myste på, snacka lite osv.
Efter maten drog vi till perbacka för att duka och lite annat för imårn.
Sen gick jag till hannes för att spendera kvällen med alexander hellström, hannes olander, edvin stålnacke, stina vikström och niklas vågstedt :) Vi såg lite film, gick ut på prommis, spela kort och skratta en hel del.
Hahahl, dom är ju så jävla sköna, man kan inte göra ngt annat än att garva.

Dom följde mig enda hem, så jag slapp gå själv, snällt av dom:)
Nu ska jag sova typ, längtar!

Imårn blir det överkalix med tjejorna för att tävla i musikdirekt!
Håll tummarna för oss! =)
Godnatt, ha det bra!

 

   9:5, so lektion (y)


Hahah, klockren! ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0