fredag/lördag

Igår efter skolan så drog jag och pappa och tankade skotrarna.
Sen hämtade jag upp jillen så for vi ut och körde en sväng.
Pappa visade oss ngn led upp till ngt berg:)
Sen lämnade jag av jill och for hem och tog en dusch.

Rasmus kom till maten och åt med oss, sen så gick vi till ica och mötte jillen.
Sen kom tim också och skulle kolla film med oss.
Vi såg music and lyrics :) Den var faktiskt bra.
Jill och tim for väl hem vid halv elva och då gick jag och rasmus direkt och la oss.
Rasmus var jätte trött :b Vi somnade vid halv tolv-tolv kanske:)

Vi vaknade vid halv tio iaf.. Jag har inte sovit så mkt.. Har typ ite kunnat andas osv. (y)
Iaf, så for jag och hämta upp jillen och for och körde lite skoter med henne.
Har precis kommit hem nu och ska ta en dusch, äta, göra mig i ordning och sen ska jag till rasmus.
Ska bli kul att få träffa honom ikväll ocksåå.

Aja, ska kanske ta en lite tupplur nuu :b
Ha det bra!


du är allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0