helgen!

Jaa, dålig uppdatering som vanligt när det blir helg.
Men jag tkr det är onödigt att sitta vid datorn och typ slösa på dyrbar ledighet :b
I fredags lagade jag mat, testade hk-uppgiften, det blev inte så lyckat haha.
Jag kan verkligen inte laga mat, men jaa, :) Rasmus tyckte väl att det gick att äta men ja, det var inte så gott.
Sen så var jag med han hela kvällen och tog det lugnt osv, jätte mysigt!

Igår var vi ute på skotertur, jag, jill, lina, rasmus, mamma och pappa.
Vi for bara omkring haha, typ till långsjön, krokträsk osv.
Var väl trevligt:)
Sen skulle jag egentligen vart med tjejerna hos stina nilsson, med det blev inte såå.
Jag for till rasmus ist för att han så gärna ville det.
Vi såg melodifestivalen och bara myste på, har varit jävligt skönt och kul att fått vara med honom hela helgen.
Typ passa på att vara med varann medans man kan!

Idag vaknade jag av rasmus kom och korva in sig under mitt täcke.
Sen skicka pappa ett sms att han skulle komma och hämta mig innan dom skulle ut.
Så 25 min efter jag vaknat kom pappa så hann inte ta det lugnt på morgonen.
När jag kom hem så gjorde jag mig i ordning och gick till stina nilsson.
Vi skulle knäppa band bilder idag med emma nilsson, det blev väl okey bilder.
Tkr jag ser ut som ett as på varje bild...

Nu ska jag testa lite frisyrer till tisdag ;)
Godnatt!!

Stockholm imårn, så lär ju inte skriva på ett tag!
Bye boden!

 

 














Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blev så übersnygga bilder på er alltså!=) lycka till så grymt mycke i stockholm så ses vi väl när ni kommer tillbaka! =D <3

2010-03-15 @ 17:38:05
URL: http://amandakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0