Helgen!

Hej på er alla, har ju inte skrivit på ett tag eftersom jag inte har varit hemma.
I fredags så var jag, hanna, lina och jill ute med skotrarna..
Hahaha, det tog ju ett tag innan vi kom oss ut. Först fick vi inte ens igång skotern min -.-
Men efter en halvtimma så var vi ute på leden och körde:)
Vi körde till vittjärv och stekte lite palt och bara chillade på.. Efter ett tag kom pappa också.
Då körde vi upp på berget för att visa hanna utsikten osv.
Vi kom väl hem vid fyra tiden eller ngt sånt.. Då börja jag packa.
For till rasmus efter middagen och myste med honom hela kvällen/natten.

På lördag morgon väckte rasmus pappa oss 08.00 på morgonen.
Då gick vi upp och gjorde frukost och packa ihop allt i bilen.
Och då kanske ni undrar vars vi var påväg?! ;)
Joo, till svanstein och hälsa på rasmus farmor över helgen..
När vi kom fram så fikade vi lite och sen for jag och rasmus ut med skotern, och det första rasmus gör är att köra upp i en hoppbacke, alltså en typ störtlopps backe som är jävligt brant hah,
och vi körde fast när vi hade typ 50meter kvar till toppen.
Så då var det bara att börja gräva och försöka vända skotern, eller ja, rasmus fick börja göra det ;D
När vi kom loss så for vi omkring på massa leder och annat och kolla runt:) Kul iaf!
Hahah, påväg tillbaka till hans farmor så ville rasmus testa om han kunde köra enda upp till toppen själv så jag klev av och lät han göra det. Hahaha, men han körde fast när det kanske var 30meter kvar, det var typ snö upp till hans midja så man kan ju förstå hur jobbigt det måste ha varit att ta sig lös där själv.
Jag fick stå och vänta i typ 30minuter på att rasmus skulle ta sig loss och köra ner:p

När vi väl kommit tillbaka, så satte jag mig vid tvn medan rasmus och hans pappa skotta bort snö på taket.
Sen var det middag och efter det så bastade vi:)
När vi gjort det så såg vi andra chansen, den SÖÖÖÖG!
Jävla fitt sverige kan fan inte rösta, åhhh jag blir så jävla förbannad!
Pernilla Wahlgren?! Seriöst?! Vafan är det för skit!!!!????
Crucified barbara, dom skulle ha vunnit hela skiten, bästa låten i hela melodifestivalen.
Aja, sen så gick vi ner i källaren där vi skulle sova och bädda i ordning osv.
Hahah, sen fick jag och rasmus lite damp och låg och skratta as mkt i typ en timme hahahaX)
Fan vad kul det var, vi sa typ ''sex laxar i en lax ask'' snabbt,och det lät så jävla kul!! HAHAHAH!
Notting hill gick ju på tv igår och den är så underbart jävla bra!
Så den såg jag, rasmus somnade så fick se hela typ själv :b

Vi vaknade elva typ och då såg vi lite tv och tog det lugnt innan vi gick upp.
Vid tolv gick vi upp och åt frukost, sen for vi och åt lunch med skotern vid slalom grejset.
Sen for jag och rasmus och körde ett tag till, kul:)
När vi kommit tbx igen så packade vi och sen åkte vi hem vid fyra tiden idag.
Helgen har varit as mysig och kul, var skönt att få träffa rasmus hela helgen osv! ♥

Måndag imårn, vilket betyder att lovet är slut och det suger bajs!
Tur som fan att det inte är långt kvar till påsklovet.
Då ska och jill med bosse och britt till kobdalis.

Aja, nu ska jag se lite tv och sen duscha, äe helt slut så ska väl gå och lägga mig sen:)
Ha det bra!

 

 
Bilder från i fredags! =)



Så brannt var det ner och upp :b man ser kanske inte så bra.
 





 

Så de där var min härliga helg i svanstein med älsklingen! :) ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha fan vilka fula skotrar, dör alltså! så jävla sämst dom är asså xD

2010-03-10 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0