Kör ett jill inlägg.

Kollade in snuffes blogg (http://jillholmgren.blogg.se/nyss och såg att hon lagt ut massa bilder från ''old times''..
Hahah, jag tyckte det var så jävla roligt så tänkte lägga ut lite jag med:)

Men först ska jag berätta lite om min dag.
Har varit sådär.. Har varit trött hela dagen för att jag inte sovit ngt nästan på hela natten.
Varit så jävla förskyld, så har inte kunnat andas:( Börjar bli van......

Efter skolan åkte jag och stina till stina och käka lite kladdkaka osv;)
Sen plugga vi lite matte, satt på datan och chilla.

Sen ikväll har jag och stina varit ute och vart duktiga i skidspåret. 7km!
Var inte så jobbigt, men fan vad min hals har damp..
Den är helt krustorr, var typ tvungen att käka snö för att att kunna leva X) hahah!
Inte kul alls iaf:(

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det svenska hollywood fruar:)
Godnatt ha det bra!

 

 

 

 
jag tkr om glasögon ;)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0