onsdag

Denna dag har varit förjävligt seg.. Kemi lektionen var hemsk!
Fattar inget så ser ingen mening med att vara däär ;s
Aa, iaf så klarade jag mig igenom dagen och efter skolan åkte jag och jill hem till mig.
Klockan 18.00 blev det lite rep, eller aa, vi repade inte så mkt, vi mest bara pratade igenom lite saker:)

Sen kom jag och jill på idéen att fara ut en sväng med skotern, då gjorde vi det:)
Hade dock nästan ingen bensin så det fick bli en kortis.

Efter skoter körandet gick jag över till lina för lite kvällsfika:)
Det var trevligt.. Jag ringde och snacka med rasmus ett tag också.
Saknar honom as mkt, längtar tills i helgen då jag får träffa honom!

Aja, nu ska jag nog sova.
ha det bra!







Så jävla bra låt ♥

Your name is on everything you do, well, so is mine.


Kommentarer
Postat av: julllan

Paulo nutini är såå het och bra! Grr. Kom du på att den låten va bra nu ?! Grattis isf^^

2010-03-26 @ 21:04:49
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0