onsdag

Jaa, har inte skrivit ngt på ett tag men har inte haft tid eller lust.
Igår var jag med rasmus på kvällen, det var kul eftersom vi vanligen inte brukar kunna ses på veckorna.. Men han har lov den här veckan så^^

Idag har jag varit i skolan, hade sovmorgon i morse och det var verkligen as skönt!
Hade engelska, tyska, lunch, so, no och sen idrott.. Förbannat seg dag måste jag säga.
Efter skolan kom mamma och hämta upp mig och sen bar det ut i skidspåret.
Det gick väl ganska bra att åka, det var bara det att det var ''nydraget'' i spåret så det var så mjukt;s
Det blir jobbigare och svårare att åka då tkr jag.
När jag kom hem så åt jag lite mat och sen duscha jag.
Efter det var det dags för repning, det gick bra, jag tror att vi kommer klara detta utan problem;)
GOOOO GIRLS! ♥

Sen kom stina och hennes pappa för att hämta upp oss och skjutsa oss till ishallen.
Vi skulle fara och kolla på när hannes, alex och alla spela match.
Tyvärr så fick vi inte se så mkt eftersom det hände ngt som jag inte fatta x)
Matchen var typ 20min, de andra laget gav typ upp för att dom tyckte boden spela för hårt elr ngt.
Mesar! ;)
Efter matchen gick vi in till stan och köpte glass på frasses, mkt gott må jag säga!

Nu sitter jag här och är verkligen svin trött -.- ska nog gå och lägga mig snart.
Godnatt, ha det bra!

 

 


Gullisar! ;-**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0