tisdag

Som sagt tidigare så har jag sovmorgon till halv elva idag.
Hade två lektioner, no och matte.
Sen slutade vi, det var jävligt skönt. Plus att det har varit as fint väder idag!
Jag och stina gick och käka en glass på frasses och tog det lugnt tills bussen gick.

När jag kom hem så tränade jag lite styrke och kände mig ganska duktig:)
Sen tog jag det lugnt och vänta på att jillen skulle dyka upp.
När hon kom så for vi ut med skotern en sväng, lina, agnes och tim följde också med.
Det var skönt att få lite frisk luft.

När vi kom hem igen stod stina och hannes ute och vänta på oss.
Vi gick in och kolla från 6an på film, haha, fyfan det är alltid lika kul.
Sen såg vi våran skräckfilm också, hannes blev typ seriöst rädd, hahahaahha! Garv.

Nu har jag nyss sett desperate housewives, ska ta en bastu snart.
Sen blir det sängen!

 


And I don't mind that you're not here and who's to blame? the believer?
the eye in the sky is watching your every single move.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0