torsdag

Fyfan vad jobbigt det var att kliva upp idag, ville bara döö.
Har inte varit så speciellt kul på skolan heller, bara sega lektioner.
Dock så slapp vi no idag (y) Jippie!!

Efter skolan så kom david förbi och hämta upp oss så vi slapp sitta i en jävla buss, tack david =)
När jag kom hem så hade pappa köpt våfflor, så jag gjorde lite, eftersom det tydligen är våffeldagen.
Hade ingen aning, jag brukar ha koll på sånt.. Men ne, jag hade ingen aning.
Det var jävligt gott iallafall!

Klockan 5 kom stina och hämta upp mig för att sedan åka på soundcheck..
Stina fick ju ett stipenduim idag, så jag och jill sjöng till de hon spela.
Gick väl helt okey bra.

Nu har jag just kommit hem, ska ta en efterlängtad dusch och sen blir det godnatt för min del.
Är helt slut, är glad för att det är fredag imårn!!!!
Godnatt, ha det bra!


mums!!






Har du nånsin undrat hur det skulle vara om du inte var du längre, om du var någon annan.
Om du plötsligt var borta, hur skulle din värld reagera? Ibland brukar mina tankar fara iväg till platser jag aldrig sett, till stigar jag aldrig vandrat på. Ljusa och mörka tankar fyller mitt huvud med lycka och sorg.. Vad är poängen med att tänka?Ibland finns det inge värre än att sitta och fundera och aldrig komma någon vart för att samma sak har satts på rep som på en bandspelare, man får aldrig ut tanken ut hjärnan för den sitter fast som klister. Oftast förföljer tankarna sig i drömmar och verklighet, utan att man kan göra något åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0