torsdag!

Fyfan vilken seg dag aså, har aldrig varit med om ngt liknande.
Det kändes som att dagen var typ i 100år, iaf kemi och matte lektionen -.- As segt!
Men det känns jävligt bra att jag klarat av denna dag utan att fara hem elr ngt (y)
Är glad för att det äntligen är fredag imårn..! Ska bli jätte skönt!

Annars idag så har jag sänd radio och ätit daggan macka, svin gött!
Sen har jag hjälpt jillen med hennes jävla slingning, hon håller på att blåsa håret just nuu.
Hon är en surfitta just nu, haha, pms barn!!
Snart ska jag väl gå och soooova! Gud så skönt! :)

I helgen blir det att vara med rasmus imårn och sen på lördag blir det att se melodifestivalen med folk osv.
Sen på söndag blir det att knäppa lite band bilder, packa, repa och tagga som fan!

Aja, godnatt ha det bra!

 

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0