Tydligen ledig.

Jaha, var exakt ut påväg till bussen men då ringer hannes och säger att vi inte har ngn hk.
Eva var sjuk idag så vi är lediga till halv elva.. Kul.
Hade fan kunnat sova, när jag gick upp typ sju så trodde jag att jag skulle dö och falla ihop i sängen igen..
Så trött var jag.. Sen fick jag typ stressa i mig frukosten.

Så det blir att ta 20 i 10 bussen, har bara 2 lektioner idag, no och matte.
Har inget tema för att lena skulle bort på ngn intervju.
Lätt avklarad dag.

Så nu när jag inte har något för mig så tänkte jag lägga ut lite sommar bilder..
Det är så kul, för jag längtar så förbannat efter den!

 

 
Seriöst, fan vill vara sådär brun nu!! :(


 

 



 



 

Fan vad jag läntar till sommaren... Tänk att kunna slippa ha så jävla mkt kläder :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0