i'll take the highroad

Fan vad seg jag är på bloggen. Haha, skrattretande. Men ja som sagt har jag som inte så mycket att säga. I sommar kommer det bli bättre uppdatering och lite sommar bilder osv. Jag kan meddela att jag åker till fjällen om en vecka, det ska bli otroligt skönt! Sen är det bara 6 veckor kvar till turkiet efter det. Direkt när vi kommer hem från turkland bär det av till skellefteå för att se ROBYN. Hur nice är inte det?! Längtar till sommaren som fan nu.

Ikväll blir det tjejkväll med bandet för att repa lite. Göra låtar ska vi också försöka göra, tror det blir bra!
Nu ska jag göra mig i ordning. Puss!


Vi är i tidningen idag - kuriren. Check it out!

PS. det kommer bilder från rockkarusellen!

Kommentarer
Postat av: jill

Duktig idiot! ;-) hehe

2011-04-21 @ 17:55:42
URL: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0