Bye, bye sweet home!

Nu åker jag bort till Linas stuga i nåra dagar, ska bli as jävla skönt att komma bort såhär sista veckan och allt. Man har ju lite smått panik över att skolan snart börjar. Och iallafall jag känner att jag inte riktigt har vilat ut mig ordentligt eftersom jag bara haft sommarlov i tre veckor och två av dom veckorna var jag utomlans. Har jobbat en hel del denna sommar, men som sagt det är värt varenda dags slitande för att få dessa pengar. Känner att det behövs komma in lite pengar på kontot hehe. Nu ska jag packa och göra mig i ordning. Får inte glömma att packa med gitarren, det kommer bli lite träningsläger gällande musiken dessa dagar. Vi måste ha minst 4 låtar till innan jul och ännu 4 låtar till innan nästa sommar. Härligt! Nu måste jag göra lite nytta, om jag ska hinna allt! Byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0