Reaching forward

Oj oj, jag kom just på att jag har en blogg! Har inte skrivit på typ 2 veckor.. Jobbet på bossevallen är för hårt så man orkar inte göra nått på kvällarna... haha not. Nemen, jag har nog ingen ursäkt denna gång. Har bara varit lat.

Idag har vi skottat 15ton matjord. Skit roligt. Kommer aldrig vilja hålla i en spade efter det vi är klar. Vi ska nämligen skotta 52ton. HEJJJJA! Sen har jag klippt gräset efter jobbet. Efter det så åkte jag, Rasmus, hans mamma och pappa, hans bror och hans tjej och spela minigolf och därefter åt middag på panelen. Fruktansvärt gott måste jag säga. Jag har hunnit varit hos Danne och Linda också ett tag men mamma, pappa, anna och niklas. Kom hem ganska nyss.

Just nu håller jag på att ladda in lite låtar på Hannes nya mp3 som han köpt alldeles själv. Blir lite Erik saade osv, ni vet, barn artister hehe. Sen ska jag gå och sova. Är så jävla trött. Godnatt!


Flakasand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0