i'm back on track!

Äntligen har jag fått träna! Har ju varit förkyld osv i nästan två veckor men idag har jag tränat.
Körde en timmas konditionspass, jävlar vad skönt det var. Sprang först en halvtimma och sen körde jag trampen.
Ska även träna imorn med jillen efter skolan. Nu jävlar ska fettet bort! Beach 2011 närmar ju sig ;s

Imorn blir det bandkväll med tre rätters middag, rep och peppning inför rockkarusellen.
Det ska bli as mysigt iallafall!

På lördag blir det att umgås med min pojkvän. Äntligen! Egentligen skulle han kommit ikväll men han var tvungen att stanna i kalix tills imorn. Inge kul alls! Hade ju verkligen sett fram emot att få träffa han. Aja!

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och se ''Mitt liv som hellner''.
Godnatt på er!




Otroligt mysig låt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0