some place different.

Torsdag idag ja, riktigt onödig dag..
Kom till skolan för att ha gitarr lektion klockan 11.40, men nej. Hade ingen.
Så hade kunnat ta en timmas längre sovmorgon.
Sen hade vi svenska. Ska börja med nå jävla arbete om debatt och blablabla.. Efter det hade vi 80minters underbar matteräkning. Det är så jävla segt med matte.. Nog för att det inte är så jätte, jätte svårt det vi gör nu.

Nu sitter jag och väntar på att rasmus ska ta sig hit från kalix!
Funderar på om jag ska lira lite trummor ett tag. Det är så jävla roligt! Ibland önskar jag fan att jag spela trummor ist haha! Det är ju det tuffaste instrumentet man kan spela i ett band egentligen.

Imorn är det fredag, äntligen.. Har inga speciella lektioner imorn heller så det är skönt.
Eso, Engelska, lunch, religion.

Fredagkväll vet jag inte än vad som händer. Hade vela åka till degerbäcken men mamma är sjuk, pappa är borta och för tillfället har vi ingen bil. Men vi får nog tillbaka den imorn. Får se hur det blir med den saken iallafall.

På lördag blir det ju som sagt födelsedags firande hos Holmgren. Ska nog sova över där också!
Tror att det blir super kul verkligen!

Ne, nu ska jag lära mig nån bra låt på trummorna.
Hejs svejs!




Denna låt ska jag lära mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0