då var lovet över..

..det går ju så förbannat snabbt och lika förvånad blir man varje jävla gång!
Det känns som om det nyss var jul, men det var ju ett tag sen.
Har inte gjort så jätte mkt det här lovet, men jag tycker ändå att det har varit bra. Hade dock velat åka bort nånstans så man fått känna att man verkligen var ledig.

Men imorn är det tillbaka till verkligheten igen, back to business!
Börjar 08.20 med gemu, kan det bli bättre?! Ne jag tror inte det........
Tur som fan att vi inte slutar 16.35 på tisdagar längre så kanske det känns lite bättre iallafall.

Ikväll har vi repat och fått lite tips & coachning av fredrika, up sweden.
Det behövdes verkligen inför Rock karusellen, längtar tills att få stå på scen!

Ne nu ska jag gå och lägga mig så man kommer upp imorn.
Måste faktiskt erkänna att det ska bli lite skönt med vardag och träningsrutiner igen.




Echoes, Silence, Patience and Grace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0