Aliven!

Men tjena! Är tillbaka i sverige nu, haft en underbar resa med trevliga människor och härligt väder! Det kommer bilder och annat när jag laddat in dom på datorn.

Igår var jag med Stina och Jíll i skellefteå för att se ROBYN. Det var jävligt bra måste jag säga. Det enda negativa var att det var så jävla mycket folk så alla bara knuffades och höll på när man skulle stå lite längre fram där man vill stå. Så vi fick gå bak för att inte typ klämmas ihjäl. Tappade min mobiltelefon på bussen ner, har inte fått tillbaka den än. (om jag nu får det vill säga) Klantig som jag är.

Ikväll blir det nog att hänga med nå trevligt människor och sen dra in till aliven. Är inte så jätte tagg på det eftersom det suger. Men jag hoppas att det blir kul iallfall.

Nu ska jag ta en dusch, göra mig i ordning och lite annat. Vi syns på stan. Byyyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0