Go'dag!

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Ska snart dra mig ut på en liten springtur. Känns som att det behövs eftersom jag ätit max både till lunch och middag. haha. Bra mina föräldrar planerar? Nej. Jag ska göra ett ryck nu med både kost och träning. Det ska bli mer konditionsträning och hårdare träning. Äta bättre mat och lite mindre. Äta regelbundet osv... Inget mer småätande! Ska försöka gå ner 3-4 kilo. Jag bryr mig inte egentligen om vikten, men för min egen del så behövs 3-4 kilo bort.

På torsdag åker jag, jill och stina till trästocks för att se Those dancing days. Underbart!
På fredag ska min familj till Rasmus och äta middag och basta utebastu.
På lördag ska jag till Anna och mysa. Äntligen får man träffa ungen! :-)

Ne, nu ska jag göra ett ryck!
Bilder från Flakasand och lite annat kanske kommer upp ikväll eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej!

just nu har jag en pågående "veckans-blogg" tävling och även en frågestund!

kika in vetja! ;)

2011-07-22 @ 00:06:46
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0