me like, not

Jag är så jävla trött... Det är inte jätte kul att jobba. Man orkar inte göra ett skit på kvällen, man är helt slut. Men som sagt, det är klart värt det. Ikväll har jag ätit choklad, så jävla gott. Plus att jag har sett one tree hill. Orkade inte träna idag med tanke på att jag spydde igår kväll.. Min kropp fick typ en chock. Gick upp 05.30 jobbade hela dagen, trände sten hårt och har inte tränat på tre veckor så jag kanske gick ut lite för hårt. Men torsdag blir det träning iallafall. Imorn kommer Lina hem ;-) Jippie! Då ska vi repa lite grann. Sen kanske Rasmus kommer och sover hos mig. Det känns mycket lättare att kliva upp om man är två som ska upp, eftersom han också jobbar.

Nu ska jag se allsång på skansen sen ska jag sova. Kul liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0