Future is a very big word

Jag känner att jag börjar att få lite panik, gällande körkort. Nog för att jag har 3 månader på mig. Men med tanke på hur snabbt 3 månader går så är det dagsa att börja fetplugga I think. Bara för att jag vill vara helt säker på att jag klarar teoriprovet när det väl är dags att göra det.. Orkar inte göra om det eller så. Har min första körlektion med Leif på tisdag, det känns väldigt spännande! Känns verkligen som att det händer på riktigt nu, fast fortfarande så känns det också lite overkligt. Menar, förhoppningsvis om 3 månader kan jag ta mig vart jag vill när jag vill. Helt sjukt????????? NE, nu ska jag fan ta och plugga lite teori.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0