Ni är värda det lilla extra!



En bild från lördagens trevligheter.

Idag har jag tränat, lagat mat, börjat tömma mitt rum.... Och nu sitter jag här, i mitt rum. Det enda som finns här är min säng och mitt skrivbord. Känns lite tomt, med tanke på att jag alltid har mitt rum fullproppat med saker. Pa system, trummor, gitarrer, förstärkare, mickstativ osvosv... Men nu är det tomt. Nästan så att det ekar lite hehe. Men jag trivs.

Imorn ska jag ha min första körlektion, pirrigt. Sen ska jag träna och efter det börja måla mitt rum. VITT VITT VITT ska det bli. Hoppas på att få lite hjälp av min käre kamrat Jill holmgren kvarn.

Kommentarer
Postat av: Stina

lycka till imorgon på din körlektion. btw, ring mig när du har kört klart med Leif :-D

2011-10-31 @ 22:14:10
URL: http://stinawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jill

Woho! ;-)

Jag hjälper mer än gärna imorgon! När kör du med leif? Hade gärna velat kika lite på stan. Hör av dig imorgon! Pussis!

2011-11-01 @ 01:30:14
URL: http://jillholmgren.blogg.se/
Postat av: JORDAN

Hoppas det gick bra!!! Pussarr /J.....

2011-11-14 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0