Bye 2011!

Ett nytt år, 2012 = fylla 18, ta körkort, resa utomlans själv för första gången, hair & mycket annat.

Tänka sumera detta år som varit med lite bilder:


Förra årets nyårsfirande.


Min födelsedag. 17år!


Firade alla hjärtansdag med min bästa vän!


Började övningsköra


Varit med min älskling


Alla skoterutflykter man haft med vänner & familj. Lägger till - haha, vars fan försvann dom?


Varit med i rockkarusellens länsfinal!


Varit i fjällen


Myst med vänner


Firat avslutningen


Varit i turkiet med min bästa vän & min familj! - höjdpunkten på hela året


Sett & pratat med mina största förebilder, både på trästocks & pdol.


Sett robyn på stadsfestivalen i skellefteå.


Spelat på flakasands rock & blues festival


Varit på besök i Linas stuga. (som alltid)


Lina tog körkort


Detta & mycket annat fick jag uppleva 2011. Det har varit ett bra år med många fina minnen. fast 2012 kommer vara det mest händelserika året tror jag. Det är mycket som väntar mig... Se upp, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0