one step closer

Då var veckans alla körlektioner bortgjorda och det känns bra. Idag har jag även gjort fas B, 66/70 fick jag på den. Sen har jag gjort en repetition, 60/70 fick jag på den så jag är väldigt nöjd. (har inte pluggat mycket alls)

Ikväll har jag och mamma ätit en lyxig middag i from utav oxfilé, potatisgratäng & peppersås. Mums vad gott det var! Sedan blev det att titta på herrarnas skidskytte tävling, sverige på 3:e plats! Efter det gick jag över till Lina en stund och såg The Voice sverige. Måste säga att jag tycker själva programmet är väldigt segt, men Ola salo, Carola och alla är ju så sköna. Speciellt Ola såklart!

Imorgon blir det städning, kanske umgås med Lina, plugga teori, åka till signe. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: wendela

fin bild!



fråga något i min frågestund! :D

http://wendelas.webblogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2012-01-06 @ 02:47:28
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0