veckoplanering

Denna vecka måste jag verkligen ta reda på ordentligt. Måste njuta av sista ledigheten innan skolan börjar. Det kommer bli så sjukt mycket arbete nu inför Hair så jag vill inte ens tänka på det... Därför så skiter vi i det och ser ifram emot denna vecka som är kvar istället.

Onsdag - Körlektion 13.45
           - Badet med Rasmus (ev. Lina & Pontus också)
           - Umgås ett gäng hos Jill + ev. sova över.

Torsdag - Körlektion 10.30 
            - Luncha med någon som vill?
            - Träna
            - Umgås med någon & göra nått. Bowla, bio?

Fredag - Ingen aning? Plugga teori.


Nu ska jag laga middag och sen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träna?
Kul liv, hejdå.


Vill sätta mig på en buss neråt söder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0