fredag, lördag, söndag

tjena :-) har inte skrivit på ett tag, har inte haft tid.
Men jag kan berätta min helg.
Svin kul helg, varit med rasmus både fredag och lördag. I fredags var vi hos mig, dåå chillade vi bara och myste.
Haha lina ringde och sa att hon hade blivit förföljd av nån turk, så då tyckte jag och rasmus att det hade varit kul att skrämma henne lite. Aså, hon var ensam hemma och hon trodde att jag och rasmus var i degerbäcken x) haha.
Såå vi gick och plinga och sparka på hennes dörr, haha fan va kul :p
När vi kom hem från lina så slockna rasmus iaf x) haha han sov till typ 1, sen kom hans bror och hämta han :D
I går, (lördag) gick jag upp 10.30 för att åka på spelning klockan 12.15 :) Men jaa, när vi kom dit såå såg det lite mörkt ut ;s Det såg ut att bli regn, menmen.. typ exakt när vi skulle uppträda började det hagla och regna -.-
Såå det blev inställt :( jävla skit, jag ville verkligen spela.
Fast dåå drog jag till rasmus ist. Hans föräldrar är i stockholm såå jag, rasmus, hans brorsa och kajsa skulle äta tsm.
Så det gjorde vi, sen myste jag och rasmus lite, åt godis och såg film :-) När klockan var typ kvart i ett fick jag skjuts hem av joel och kajsa.. när jag kom hem gick jag o la mig dirr x) haha.
Idag har jag bara slöat och haft jävligt tråkigt -.-
Efter middan for jag, jill, stina, stina och lisa och kolla på 94orna när dom spela fotboll.. sen kom Kekke och Samuel higberg åxå :-) nicee. blev lite kallt att sitta där men kul ändåå.
Efter matchen for vi hem till mig och drack te och åt mackor :) hehe gööttttt ;b
Nu ska jag nog ta och lägga mig :p HAR SOVMORGON IMÅRN :D:D:D:D fan va sköönt.
Aja, slänger in nån bild från kvällen.
Ha det bra!



sammeboyyyy


stina och lisa :-)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0