torsdag

tjabba tjena hallå! :-)
Nu sitter jag här i köket och äter frukost med min syster. Ska snart börja göra mig i ordning :p
Som sagt planet går 14.20 från luleå till stockholm, där ifrån åker vi tåg till norrköping.
När vi kommer fram till norrköping står nog anna eller niklas och väntar på oss, då åker vi hem till dom och är där i ca 4-5 dagar. Yes, sen åker vi vidare till grekland :p Nice^^ Fyfan vad skönt det ska bli!
Aja, nu ska jag göra mig i ordning och åka till kallax, nervös för att åka flyg ;s Har aldrig gjort det typ, elr jo, nåra gånger men det kommer jag inte ihåg^^
Nu sitter nog jill på flyget till stockholm, hon ska till grekland idag.
Vi kanske ses på arlanda! ;-)
Vi ses, kanske skriver när jag är framme i finspång (y)
Ha det bra! ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0