fredag

Hejj, sitter hemma och är lite sjuk, mådde inte alls bra i morse men nu är det mkt bättre.
Febern har nog gått ner och min huvudverk är borta!
Jävla spruta, hade verkligen as ont igår, nu är det lite bättre men det gör fortfarande ont..
Just nu sitter jag och ser på Projekt Runway, inte det bästa programet men det finns inget bättre att se.

Hoppas jag känner mig piggare ikväll, så jag kan vara med jill och lina och se idol osv.
Ska iallafall köpa mkt godis till ikväll, då kanske jag blir friskare! ;)
Btw, vädret idag suger, fyfan vad deprimerad man blir när man tittar ut...
Det är snart första advent och det är inte ens snö ute, det är ju helt sjukt. Vad händer med världen?
Allt börjar likna stockholm mer och mer, ingen snö och bara regn.

Nuu ska jag se klart project runway och sen så ska jag tomma diskmaskinen.
Efter det så har jag ingen aning om vad jag ska göra, ta det lugnt, hoppas på att jag inte blir sjukare.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0