fredag

ÄNTLIGEN FREDAG; ÄNTLIGEN HELG!! = SOVA, ÄTA GODIS, FETT!
Fan så skönt, behövde verkligen få helg!
Dock så längtar jag inte tills nästa vecka kommer, har två prov ;s Tyska och so, sen veckan efter har jag prov i matte och biologi. Kommer fett inte att klara matten;s
Idag har det varit en ganska skön dag, började med lite engelska, matte och bild.
Sen lunch, var bajsmat idag, leverbiff eller ravioli ;s Inte så gott.
Efter det gick vi till badet för att ha idrott, var väl kul.
Hahah, vi trängde in oss 14 pers i den lilla bubbelpoolen som typ egentligen ska rymma 8.
Allså kom vi fram till att det var 28 st ben i poolen hahah;D
Det var, jag, samuel, hannes, edvin, anton, wille, johan, Jossan stoltz, Jossan kemi, tatjana, pontus, lukas, fredrik, sen kommer jag fan inte ihåg vem fan det var mer x) Ganska trångt iaf^^

Ikväll ska jag på 60-års ''fest'', äta god mat osv, blir väl trevligt som sagt.
Sen vet jag inte vad mer jag ska hitta på att göra.
Kanske går och lägger mig tidigt ikväll, får se hur trött jag är.

I helgen ska jag bara ta det lugnt, ska vara med hanna, samuel, jill, lina och laga mat imårn kväll.
Tror det blir tacos eller ngt enkelt, det är as gott och det går snabbt att göra.
Sen blir det väl att se ngn film eller liknande, tror att hanna sover hos mig.
Kanske drar på stan en sväng om jag har tid och ork imårn på dan, skulle behöva köpa en ny bh och lite sånt.

På söndag är det väl skyltsöndag eller vad man kallar det?!
Dock kanske man inte blir så motiverad att gå dit eftersom det inte är ngn snö och typ regn väder varje dag.
Men vi får se om jag orkar det.
Ska baka också typ nougatkakor, svin gott, ska sälja på öppet hus med klassen.
Vi ska också spela där på måndag, så ska väl repa på kvällen.

Nästa helg hade jag planerat att åka till luleå och köpa julklappar innan den värsta tiden kommer.
Är skönare om det inte är så jävla mkt folk och typ värsta ''rusningen'' efter julklappar.
Blir väl att hitta lite smått till alla kompisar osv! :)



Verkligen en bra låt, tkr om refrängen jätte mkt! :)

You're gonna find someone new
I really hope you do
'Cause I love you
And the sun will come on through
It's gonna shine for you
'Cause I adore you



tycker att mariett och calle gjorde den jävligt bra också! :)
enda låten som jag tycker om mariett i typ! Verkligen as bra!

So is it goodbye?
Is it time to set you free?
Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed?

We used to take turns
To cover up the pain
Deep below it burns
And the feeling still remains

Nee nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått osv! :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0