fredag

Tja, har gjort engelska prov idag, inte så svårt men tror jag ändå inte kommer att få nå bra på det ;s
Blir typ nå slarvfel kanske eller ngt, men vg klarar jag nog utan problem iallafall.
Annars har jag inte gjort så mkt annat idag i skolan, det vanliga..

Efter skolan åkte jag hem och sen kom rasmus till mig.
Han ska vara hära hela kvällen och ska även sova hära.
Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, se idol se nån film och äta godis osv:)
Bara ta det lugnt och mysa på!

Imårn ska jag på studiebesök på björknäs och kolla lite på estet:)
Sen på kvällen har vi ju spelning!
Btw, förväntar jag mig att alla ni ska komma och kolla, det ska vara fullsatt när vi spelar ;)
Hahah, det börjar klockan kvart i 6 på uh och det kostar tyvärr 40kr men det är värt det ;D

 

Dom låtarna kommer vi bland annat spela imårn =)
nu ska jag se film,
Ha det bra!!

Tack hanna för att du ska fixa min blogg ;D haha <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0