hoppet tar snart slut!

Tja, tänkte berätta vad jag gjort denna helg.
Igår så hade hela familjen städ-dag, vi städade som psyk hela huset och bara mitt rum tog 3timmar att städa.
Om ni har varit i mitt rum så kan det vara ganska lätt att förstå varför det tar sånn tid.
Har Trummor, tusen gitarren, högtalare, massa stativ, och annat shit som tar tid att damtorka osv.
Men halv 5 så blev jag klar, och då drog jag med stina och stina till ica och handla tacos.

Klockan halv sju började vi laga tacos, det tar ju inte så länge så vid sju tiden kom signe och då åt vi.
Sen efter vi ätit satt vi bara och snacka om allt möjligt, chillade, hahah, drack mkt cola.
Vid halv nio gick vi över till mig och såg Sex and the City, mkt bra film måste jag säga!
Jag rekomenderar er att se den om ni inte redan har gjort det.
Sen titta vi på en gammal cheerleading film från 2004 när t.o.m JAG tränade cheerleading.
Hahaha, fan vad kul, jag sööööög, var dock bara 10 år gammal då men iaf! GARV.
Alla drog väl hem vid tolv tiden och då la jag mig i sängen och såg one tree hill.

Idag har jag faktiskt inte sovit så länge som jag trodde jag skulle göra, eftersom jag var uppe till halv tre igår pga one tree hill nördande som sagt ;)
Men halv elva gick jag upp för att se lite längdåkning på tv med pappa.
Efter det åkte vi till farmor och fika, världens godaste bullar måste jag få säga.
Sen klippte pappa tomas och medan han gjorde det kollade jag, moa och farmor på gammla filmder från när vi var små osv, var väldigt roligt!
Sen kom Danne också och titta en stund, sen åkte vi hem.

Nu sitter jag här och ska snart gå och ta en dusch, sen hoppas jag på att jillen dyker upp.
Vi ska se one tree hill och snacka lite grann ;) Kanske äta ngt gött ocksåå.
Sen ska jag se Vem kan slå filip och fredrik, hahah, det är så jävla bra!!

Suck, imorn är det måndag, back to the shit! -.-
Har dock inga prov den här veckan tror jag, vilket är jävligt skönt!!!!
Så ska repa nästan hela veckan, haha, vi ska repa med pappa.
För vi ska spela när sanden har öppethus på måndag och då är signe borta så pappa tar hand om trummorna.
Så pappa måste lära sig alla låtar, men det blir nog inga problem med det eftersom han är grym på att spela:)

Nee, nu ska jag kilaa.
Ha det bra!




Mkt bra låt tycker jag, mustasch är gryma!!!

Faaaaan, nu vill jag inte ha det så här mera, är less!
Come back to me baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0