måndag

Hej, har varit i skolan idag, inget spec hände om man säger så.
Hade sov morgon, men kunde inte sova, så gick upp halv 7 och sen såg jag vakna med the voice.
Sen hade vi svenska, lunch, tyska, fys och sen so.
Efter skolan åkte jag hem och hjälpte mamma med en sak på datan, sen åkte vi och handla.
När jag kom hem fick jag laga maten, så det blev våfflor, de var gott!

Nu ska jag snart iväg med tjejorna på badet, behöver få vara med dom som känner mig bäst just nu.
Tror det kan bli jätte skoj, får mig nog att tänka på andra saker:)
Men ska kila och packa nu, kanske skriver sen.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dej!<33

2009-11-16 @ 22:13:14
URL: http://www.Liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0