måndag

Jappp, då var man tillbaka till skiten, pluggggggggg..
Har dock inte varit en jobbig dag, hade sovmorgon i morse, sen hade jag svenska, lunch, tyska, so :)
Fast på lunchen hade vi musik med john, sen hade vi kör klockan 1.
Efter skolan följde jag me jill hem till sin mamma och sen fick vi skjuts hem till björns.

Nu sitter jag här jag skriver, lyssnar på as bra musik och äter en piggelin.
Funderar på vad jag ska hitta påå, kanske man skulle ta gitarren och spela lite?
Har ju fått en ny gitarr, as snygg, halv akustisk, vinröd typ! Slänger ut en bild på den när jag orkar ;b
Eller skulle man sätta sig ner och skriva lite?
Känns som om jag har mkt jag vill få ut att säga, mkt känslor som vill fram.
Eftersom jag inte vill skriva allt på bloggen och skylta för mkt om mitt liv så kanske man ska skriva på datan ist.

Ikväll så ska jag repa med girlsen plus pappa, haha.
Vi har ju ''spelning'' på måndag på sanden, öppet hus.
Så vi måste träna i veckan så allt blir rätt osv, pappa är ganska lättlärd så det blir nog inga problem.

Aja, nu tänkte jag hitta på ngt,
Ha det bra!


olddddddd

haha mkt gammal

hanna <3 hahah o jag där bak x)


I'm not some toy you can play with, i have feelings and i'm for real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0