måndag

Jaa, måndag igen, en ny skolvecka och nya prov som man måste plugga till.
Fan vad det suger med plugg, det är så förbannat jobbigt att plugga till prov, man blir helt slut.
Har två prov den här veckan och två nästa.
Vill bara ha jullov så jag får ta det lugnt och inte tänka på prov och annat skit som är tråkigt.
Undra vad jag ska göra på lovet? Jag hoppas på att det blir mkt snö så man kan åka skidor.
Ska ju börja träna som ett as efter julen, är verkligen taggad på det!
Ska åka skidor, slalom, träna på gym, sen ska jag och mamma köpa nå tränings program:b
Nu ska jag bli vältränad igen och inte se ut som nå jävla fetto! ;)

Ikväll ska jag till sanden dåå, vi ska spela där när det är öppethus som sagt.
Kommer nog bli nice, blir nog inte så speciellt.
Ska ju sälja fika med klassen osv, hoppas många köper så vi får in mkt pengar:b

Nee nu måste jag bära upp alla saker som vi ska ha med oss dit.
Ha det bra!


Coldplay - Scientist otroligt bra låt, älskar att han har så mkt känsla
när han spelar, han sjunger awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0