måndag

Fyyfan vad less jag är, eller less å less, jag är helt slut!!
Inte för att det har varit en jobbig dag i skolan idag för det har det absolut inte varit, bara tråkigt.
Jag, stina och Jossan hade elevjour, vilken suger bajs för att man får bara sitta i elevrummet en hel jävla dag!
Var heller inte nå spciellt jobbigt att stiga upp i morse heller, var inte så jävla trött.
Men jag känner mig bara nere, tänker på skolan, allt plugg och allt skit kring det.
Det tar på krafterna att ens bara tänka på skolan och alla jävla prov som man måste plugga till.
Den här veckan är dock jävligt lugn, har inget prov eller nå sånt. Har bara tyska förhör på torsdag på glosorna.
Btw, så fick jag 102poäng på tyska provet! Det är fan bara 5poäng från mvg, så jag är jätte nöjd.
Imårn så får vi nog tbx matte provet :/ Hoppas verkligen verkligen att jag klarar ett g!! Vill inte göra omprov igen.
Det är så jobbigt, för just nu har jag mkt prov osv som jag ska göra.
Dom närmaste två veckorna har jag 3 prov -.-
Nog snackat om skolan...

Efter skolan for jag med mammis och sola och sen for vi och handla lite mat!
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Får se om lina har tid att umgås ett tag :)
Annars får jag väl ta tag i mitt rum och städa lite i hela källaren.

Längtar bara till helgen, vill vara ledig! Sen kommer ju rasmus hem också den här helgen så det blir kul.
Vanligtvis så brukar han inte komma hem varje helg pga att han far och jagar osv men nu kommer han hem!
Så det blir super kul!
Vet inte vad mer jag ska hitta på i helgen, blir säkert nå kul!
Eller juste, jag ska ju och kolla på labra, dom uppträder ju på uh på fredag! Så det blir nog bra.

Nuu funderar jag på att, ta en lång, varm skon dusch och sen sätta mig vid tvn och ta det lugnt.
Eller förresten, jag kanske ska börja skriva lite på datan.. har värsta mkt idéer om vad man kan skriva om osv.
Det var länge sen jag gjorde det faktiskt, brukade ofta sitta och skriva berättelser när jag var lite mindre.
Det är faktiskt ganska roligt! :) Aja, nu ska jag göra ngt vettigt.
Ha det bra!





myspace.com/lifesentenceonline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0