musikprov!

Japp, nu sitter man här och lyssnar på classisk musik.
Eftersom vi har musikprov imårn så måste jag plugga lite inför det nu.
Det är ju inte så svårt, man måste bara känna igen låten och veta lite om den sen får man ju ha boken på provet.
Så såå svårt är det inte, det är faktiskt kul! haha:)
Tkr att det är lite intressant med classisk musik för det finns en historia bakom allt.
Den som jag tkr är bäst är typ i bergarkungens sal, Edvard Grieg!

 

 

Där är nåra låtar som jag har på provet imårn, tror att det kommer att gå bra.
Har dock inte pluggat ett skit, men jaa, är nog inga problem eftersom man får ha boken och allt.
Hoppas på ett mvg, me lite tur kanske man får det ;)

Nu ska jag duscha, sen ska jag soooooova!!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0